Thursday 5 December 2013

" Time To Latihan Industri "

Assalamualaikum..

Alhamdulillah kini aku telah bersama dalam latihan industri untuk menamatkan pelajaran aku bagi mendapat segulung DIPLOMA untuk meneruskan hidup aku ke dalam alam pekerjaan.


Nasib masih menyebelahi aku untuk berada di tempat yang selesa dan dengan suasana yang mengembirakan untuk aku membuat latihan industri iaitu di Sampugita Holidays Sdn.Bhd. Merupakan sebuah treval agansi.

Aku akan stay kat sini sampai bulan 2 tahun depan dan aku akan cuba untuk apply kerja yang selayak dengan kelulusan aku or mencari pengalaman dahulu dengan kerja-kerja yang biasa.

Apa- apa pon aku sangat happy berada di sini dengan kawan-kawan yang satu kepala dengan aku dan boss pon turut sama-sama spoting.

Itu je la aku mahu update, sorry coz lama aku tinggal blog. nanti aku update lagi dari sama ke semasa.

TaTaTiTiTuTuTeTeToTo..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Datang Melawat Blog Ini Dan Sudi Tuk Comment Apa Yang Patut..